Alla inlägg under juli 2015

Tjo

Av Tilde Johansson - 27 juli 2015 20:07

Jag har precis tränat ett en och en halvtimmes pass. det var tufft. Men det var ändå skönt😊.nu sitter jag i myskläder och kollar på tv😉. Det var allt, hejdå!

Hej

Av Tilde Johansson - 27 juli 2015 00:02


  

I lördags var familjen och några vänner på något som kallas shuffleboard. Det var väldigt roligt och kag tycker att ni ska testa! Här är några bilder   Det var tyvärr allt jag hade att säga så... Hejdå!

Av Tilde Johansson - 21 juli 2015 18:37

  


Jag och familjen kom ganska nyss hem från att ha varit i skoaffären hela dagen. Men kolla på resultaten 

. jag är rätt så nöjd☺️. För resten mina föräldrar har bröllopsdag på tisdag så gratta gärna i kommentarerna😉. Hejdå!

Av Tilde Johansson - 20 juli 2015 22:31

Nu är min kompis här efter att ha sovit över. Just nu har vi inget att göra😔. Men vi kommer nog på nåt😄. Asså jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Men idag så har det varit en kul dag. Jag har badat och hoppat studsmatta 

mest.Som sagt, jag har inget mera att säga så hejdå!

Hej

Av Tilde Johansson - 18 juli 2015 19:08


Idag var jag inne i stan ( Trollhättan )och gjorde nåt som kallas gatefishing. Det är helt enkelt när en massa folk samlas på en plats och fiskar tillsammans. Det var roligt!😊Jag fick ingen fisk😔. Och nag fastnade med draget i ett träd tre gånger. Men det var kul ändå😊. Nu sitter min syrras kompis Linne'a och pillar i mitt hår😊😊😊. Det är ju nice😉. 

Tjo

Av Tilde Johansson - 17 juli 2015 16:33



  


Jag kom ganska nyss hem från skogen med pappa. Vi har tältat vid tinnsjön😊. Jag tycker att ni borde åka dit, kolla här  .Vi fångade varsin mört. Vi har kastat frisbee, fiskat, spelat kort, kollat på film och jagat blinningar. Även om det var lite kallt på natten så var det väldigt roligt😄. Hejdå!

Av Tilde Johansson - 16 juli 2015 15:23

Igår var jag och familjen ute och gick en långpromenad i skogen. Hela 1 mil och 2 kilometer! På vägen såg vi en groda, en skogsmus och en kopparödla.Och nu ska jag och pappa ut och campa i skogen. Det ska bli så kul! Nu håller vi på att packa in grejerna i bilen. Jag kan inte skriva mer nu, hejdå!

Av Tilde Johansson - 14 juli 2015 21:08




Idag har jag varit på mammas och pappas jobb.  Såhär ser min mammas kontor ut. Och såhär ser min pappas kontor ut. De jobbar på ett ställe som heter dualtech som ni nog redan har förstått. Det var ganska kul att vara med mamma och pappa på jobbet, hejdå!

Presentation


Hej! Jag heter Tilde. Jag är 11 år och det här är min blogg.(:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritmat?
 SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS
 TACOS
 SOPPA
 LASAGNE
 FISK
 PANNKAKOR
 PASTA
 BURRITOS
 POTATISGRATÄNG
 KYCKLING
 KÖTT
 PIZZA
 FAHITAS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards