Alla inlägg under juni 2016

Av Tilde Johansson - 23 juni 2016 21:02


Hej på er! Idag har jag bakat kakorna till midsommar😊. Jag bakade sverigeflaggor ( mördegskakor ) och midsommarkransar ( maränger ). kransarna är inte gröna tyvärr. Jag gjorde dom gröna först men då smakade dom bara karamellfärg👎🏽. Så jag gjorde en ny sats som var vit. Har kommer bilderna på kakorna! 

           

Av Tilde Johansson - 22 juni 2016 16:36

Hej! Som ni kanske märker så har jag uppdaterat min blogg nu. Jag tycker att det blev mycket bättre nu. Jag har uppdaterat min profilbild och text också, så nu står det inte att jag är 10 längre. Förresten, bilderna på kakorna som jag ska baka lägger jag upp imorgon. Det var allt för mig, hejdå!💗

Av Tilde Johansson - 21 juni 2016 19:52

 Hej! Nu är det snart midsommar. det ser jag fram emot . Min familj ska tillbringa midsommaren med några kompisar. Det ska bli kul. Jag har fått ansvar för en tipspromenad som jag ville göra. Det är ganska svårt att hitta på frågor som handlar om midsommar. Men det blir nog bra. Jag ska baka kakor också. Det kom jag på själv. Jag ska baka mördegskakor som ser ut som sverigeflaggor. Jag kan lägga upp en bild på kakorna när jag har bakat dem. Ha en superbra midsommar, hejdå!  

Presentation


Hej! Jag heter Tilde. Jag är 11 år och det här är min blogg.(:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken är din favoritmat?
 SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS
 TACOS
 SOPPA
 LASAGNE
 FISK
 PANNKAKOR
 PASTA
 BURRITOS
 POTATISGRATÄNG
 KYCKLING
 KÖTT
 PIZZA
 FAHITAS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards